miércoles, 23 de septiembre de 2009

Setembro sen vós


Queridos todos:
Como comprobariades, o blog agora pide clave, porque o fixen privado. Dende hoxe só o lemos nós.
¿Que é de vós? Pocuo sei, a verdade. Menos mal que atopei a Raquel o outro día e Aarón me mandou un correo, porque se non penso que vos tragou a terra.
Eu xa estou instalada na Guarda, levamos unha semana de clase (aínda que hoxe escribo dende Vigo, xa que alá é feriado). Teño 2º da ESO, 1º e 2º de Bacharelato, e tamén PDC. Como me deixastes tan bo recordo do PDC non puiden negarme a collelo, pero non vai ser o mesmo sen vós. ¡Bótovos de menos!

3 comentarios:

megan dijo...

Hola Carmen! Te echo en falta en el instituto; yo ya empecé también las clases. De momento me va bastante bien y como no tengo nada de números, no me parece tan dificil. Se me hace raro no veros a todos por allí después de dos años juntos :)
Eso sí, ya vi a Matilde por los pasillos! jejeje
Os echo de menos a todos.
Un beso!!!

rakelita dijo...

Hola Carmen yo la verdd eeque tambien echo de menos muchas cosas de todos...
Nuria que no paraba quieta, antía con su sobrino, judit y yoel peleando.. cristian y sus cometarios...
Pero lo bueno de todo esque gracias al maravilloso internet podemos seguir conectados :)
un beso para todos..

Yudi dijo...

Hola Carmen yo tambien os echo de menos la verda yo empece el 28 las clases tuve suerte y tuve una semanita mas de vacaciones.
Un dia tendriamos que quedar para ver como nose van las cosas.
Carmen suerte en la Guardia.


Un beso a todos :)

Publicar un comentario